Szybkość, wygoda i bezpieczeństwo – te trzy elementy wpływają na rozwój prowadzenia sklepu internetowego. Współcześni konsumenci są coraz bardziej wymagający, a dodatkowo konkurencja depcze nam po piętach. Idosell jest jedną z platform, które są wykorzystywane do prowadzenia sklepu internetowego. Jak więc wygląda pozycjonowanie sklepu idosell i co warto wiedzieć przed podjęciem wyboru? 

Idosell – kilka słów na początek

Jest to rozwiązanie które umożliwia stworzenie oraz prowadzenie sprzedaży online. Platforma ta wykorzystuje model SaaS, czyli Software as a Service, i oferuje szereg możliwości optymalizacji w zamian z wykupienie abonentu. 

Wady i zalety platformy 

 

  • konkurencyjna cena konta abonenckiego,
  • możliwość zakończenia umowy w dowolnym momencie,
  • duża liczba szablonów,
  • łatwa możliwość edycji konta,
  • integracja z hurtowniami,
  • brak dostępu do kodu źródłowego strony,
  • dodatkowe opłaty za nadprogramowe narzędzia,
  • brak możliwości rozwoju sklepu.

Pozycjonowanie sklepu Idosell 

 

Wskazówka 1: Audyt i analiza konkurencji to podstawa.

 

Wskazówka 2: Optymalizacja technicznego SEO: słowa kluczowe, meta tagi, nagłówki, adres URL.

 

Wskazówka 3: Treść jako podstawa sprzedaży – karty produktowe.

 

Wskazówka 4: Prędkość ładowania się strony.

 

Wskazówka 5: Dostosowanie do urządzeń mobilnych. 

Dodatkowe możliwości pozycjonowania

Platforma ta oferuje również szereg wewnętrznych opcji optymalizacji sklepu, do których możemy zaliczyć przede wszystkim:

 

  • e-mailing z newsletterami oraz okno pop-up, które wspierają generowanie leadów sprzedażowych,
  • program lojalnościowy,
  • możliwość wygenerowania przyjaznego adresu URL,
  • integrację z mediami społecznościowymi,
  • powiadomienia SMS dla urządzeń mobilnych.

 

Idosell to jedna z najpopularniejszych platform sprzedażowych w Polsce. Od 2000 roku, kiedy została założona, korzysta z niej ponad 6 000 właścicieli sklepów internetowych. Pozycjonowanie sklepu Idosell pozwala na ogromną elastyczność dzięki WMS, czyli wbudowanemu systemowi zarządzania zamówieniami. Warto więc z niej skorzystać, aby móc rozkręcić swój biznes!