Kampanie Google Ads cieszą się ogromną popularnością. Koniecznie zapoznajmy się z ich zaletami.
Zwiększenie świadomości marki
Reklama Google Ads jest bardzo prosta w prowadzeniu. Google Ads uprościło znacznie działanie, które ma na celu budowanie samej świadomości marki w sieci. Jedną z form są chociażby kampanie displayowe, które są realizowane w ramach tak zwanej sieci reklamowej. Umożliwiają użytkownik prezentację swojej firmę odbiorcom preferowanym w określonym miejscu oraz czasie. Może to być na przykład kierowanie reklamy na miejsce docelowe określone. Google także posiada idealną metodą rozliczenia. Jest to rozliczenie CPM. Dzięki nim możemy ustalić stawkę, którą zapłacimy za miesiąc wyświetleń reklamy w reklamowej sieci Google.
Bardzo szybkie rezultaty
Kolejną zaletą są niezmiernie szybkie rezultaty. Na sam efekt pozycjonowania trzeba bardzo często długo czekać. Jednak płatne kampanie dają nam możliwość uzyskania efektów niemal natychmiastowych. Zaletą szczególnie istotną dla firm, które dopiero co rozpoczynają w sieci działalność lub też dla przedsiębiorców, którzy w branży dostrzegają sezonowość oraz chcą swoje działania zintensyfikować dopiero w najgorętszym dla siebie okresie. Wystarczy, że skonfigurują kampanię oraz po zatwierdzeniu reklam poprzez system wystartują z promocją i to jeszcze tego samego dnia. Na wspomniany już efekt pozycjonowana należy często długo czekać i sukces budować razem z upływem czasu. Kampanie płatne niemal działają na zawołanie. Jest to również dobre rozwiązanie w przypadku czasowych oraz krótkich akcji promocyjnych. Warto to przemyśleć.