W Internecie istnieje wiele form promocji Twojego przedsiębiorstwa, które pozwolą wyróżnić się na tle konkurencji. Bez względu na to, jaki sposób na reklamę firmy wybierzesz, musisz liczyć się z realizacją audytu Google Ads.
Zarządzający witryną internetową skarżą się na kiepskie wyniki sprzedażowe, pochodzące z kampanii reklamowych. Ich niezadowolenie może dodatkowo zintensyfikować fakt, że przeznaczyli dużą część budżetu, aby znaleźć się w kręgu zainteresowania użytkowników.
W przygotowanym wpisie zaprezentujemy Ci wszystkie informacje odnośnie do audytu Google oraz dodatkowo wyjaśnimy, czym są kampanie google merchant.
Czym właściwie jest audyt Google Ads?
Jeśli korzystasz z konta w Google Ads i tworzysz własne reklamy, musisz pamiętać o przeprowadzaniu audytu. Jest to sposób na zauważenie i poprawienie wszelkich niedociągnięć, które mogą się pojawić na Twojej stronie.
Audyt Google Ads jest narzędziem do badania skuteczności dotychczasowych działań związanych z płatnymi reklamami w wyszukiwarce. Jest to usługa, w ramach której doświadczeni eksperci w agencji SEO sprawdzają skuteczność płatnych kampanii reklamowych Google. To narzędzie posiada szeroki zakres badań, analiz, testów i innych działań, co pozwala na znalezienie błędów, które uniemożliwiają kampaniom osiągnięcie wyznaczonego celu. Specjalistyczne narzędzia mogą wykryć czynniki, które prowadzą do niskiej widoczności reklam oraz niskiego współczynnika konwersji.
Kampanie Google Merchant – czym są dla Twojej firmy?
Nasze rozważania na temat rozbudowanego narzędzia, jakim jest Google Merchant, rozpoczniemy krótkim wstępem. Kampanie google merchant spełniają swoją rolę w ramach reklamy produktowej. Za pośrednictwem reklamy trafisz do swojego targetu. Właściwie, na podstawie przeglądu witryny internetowej przez użytkownika oraz wyników wyszukiwania – system będzie wiedział, jakie elementy oferty interesują potencjalnego klienta.
Kampanie google merchant rozpoczynają się od założenia standardowego konta Google. Twoim zadaniem będzie podanie wszelkich informacji o firmie – zarówno do informacji użytkowników, jak i osobom odpowiedzialnym za moderację narzędzia. Do zbioru tych elementów należą:
- szczegółowe dane na temat przedsiębiorstwa (nazwa, NIP oraz adres prowadzonej działalności);
- informacje o domenie witryny internetowej;
- lokalizacja prowadzonej działalności (uwzględnienie miejsca wyświetlania przekazów reklamowych).
Koniecznością jest również określenie szczegółowych informacji o produktach (tj. pliku produktowego) i to w zasadzie…wszystko. Czekasz jedynie na akceptację produktów, zweryfikowany przez zespół Google. Jeżeli wszystko zakończy się pomyślną decyzją, Google Merchant będzie kierował wszystkie wiadomości wraz z wizerunku produktu do kolejnych narzędzi, jakimi są Google Ads oraz Google Shopping.
To za sprawą kampanii google merchant dotrzesz do docelowych grup klientów oraz pojawisz się we właściwym miejscu i o właściwym czasie.
Pora na zmiany
Mówiąc o zmianach, mamy na myśli, wdrożenie audytu Google Ads oraz skorzystanie z oferty, którą gwarantuje kampania google merchant. Systematyczne analizowanie i optymalizowanie jest wskazane, jeżeli mowa o tworzonych reklamach w Internecie. Audyt Google Ads wesprze Cię w tym zadaniu. Jeżeli jeszcze nie miałeś okazji skorzystać z kompleksowej analizy prowadzonych działań promocyjnych, to nie zwlekaj już dłużej! Pora na lepszą (biznesową) zmianę.